Népszerű bejegyzések

2011. augusztus 29., hétfő

Áncsánok Találkozója Tiszadobon


Bizonyára sokáig emlékezetes marad, az augusztus 13.- án Tiszadobon megrendezett Áncsánok Találkozója.
Szilvi Tesó így ír élményeiről:
Köszönöm Mindenki nevében még egyszer, hogy Arankáéknál lehetett idén az Unokatesó találkozó. Én nagyon jól éreztem magam, de ahogy láttam és érzékeltem hangulatból Mindenki nevében bátram kijelentem nagyon jól sikerült.
Ha akartál csak beszélgettél az árnyékban, sétáltatok a kastély körült jókat viccelődve. A gyerekek felnőtteket megszégyenítve ültek fel a lovakra. Lehetet evezni, kajakozni, még kisebb verseny hangulat is kialakult a „hajók” között, de akinek ez nem volt elég az meg is mártózott a vízben. Ja és Tomink által páran masszázsban is részesültünk a hűs árnyékban.
Az ebéd nagyon finom volt, az általatok hozott sütikről nem is beszélve (Ja majd a recepteket kérem….) ;) Akinek ez még este felé nem volt elég, közös sétát is tehetett a kastélyt körülvevő erdős részben, miközben Aranka mesélt a környék történelméről.
Pár képet csatoltam a részvevőkről ill. a hangulatról aki ott volt annak egy kis visszatekintés, aki meg nem tudott idén eljönni, annak meg azért, hogy kedvet csináljak a következőhöz. J
Remélem jövőre is összetudjuk szervezni, addig is gondolkodjunk a helyszínben, várom majd az ötleteket.
Nagyboldogasszony Napja előtti szombaton, Égi Édesanyánk ötvennégy tagját gyűjtötte egybe családunknak Tiszadobon.
Ilyen volt, a Mi Családünnepünk.
Jövőre Veletek, ugyanígy!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése