Népszerű bejegyzések

2012. február 6., hétfő

Túlélés egy jégbe zárt világban


Tél tábornok támadása elől, napok óta visszahúzódtam vackomba.
Orrom se dugtam ki meleg otthonomból.
Ma reggel alaposan felöltöztem, kimerészkedtem az utcára.
Most a meleg lakásban elmélkedem.
Elővettem Kanadában élő Zsuzsi Barátom levelét, érdeklődéssel nézem a Szent Ilona szigeten készült fotót, a jégkunyhó kényelméről.
Nálunk nem ilyen fagyos a helyzet, de tragikus a megfagyott emberek nagy száma miatt.
Hegedűs Zsuzsa drámai megfogalmazása szerint a forró tea, takaró kevés.
A veszélyeztetett embernek melegre van szüksége.
Így van ez az emberi társadalommal is.
Fel kell melegíteni a fagyos légkört.
Mi okozta az emberi kapcsolatok kihűlését?
Születésünkkel elindultunk egy úton.
A „Tabula rasa” állapotában tiszta lappal indultunk.
De „ vízjelként „ Mennyei Atyánk saját arcképét hagyta a lapon.
Belénk oltva az Ő szeretetét, a vágyat, hogy keressük Őt, amikor bajban vagyunk.
Így volt ez saját életemben is.
Azután, amikor a „ semmi közepén” kerestem, merre tovább?
Segítő kezet nyújtott.
Megismertem parancsolatait.
Amikor már tudtam, mikor vétkezem, kialakult a bűntudat.
A bűnbánat volt a következő lépés.
Bűnbocsánat követte.
Így jutottam el a Belső Béke fázisába.
Így éltem túl egy jégbe zárt világ hidegét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése