Népszerű bejegyzések

2012. február 23., csütörtök

Tomi emlékére

Isten minden teremtménye, aki, vagy ami megjelent életemben, egész életemre részemmé vált.
Isten végtelen szeretetét, jóságát látom benne.
A minap értesítést kaptam Tommy kutyám új családjától, hogy rövid betegség után örökre lecsukta szemét.
Gyászolom Őt és mindent, amit, vagy akit elveszítettem.
Visszaemlékszem első találkozásomra Tommyval.
Az ibrányi tenyésztő udvarán tíz tapsifüles kölyökkutya rohant felém.
Tommy lábamhoz dörgölődzött, szemeivel mondta:
Engem vigyél magaddal!
Megtettem és egy életre szóló kapocs kötődött közöttünk.
Amikor otthonom el kellett hagynom, új családot kerestem Neki.
Adrienn és családja ugyanolyan féltő gondoskodással, szeretettel nevelte, mint én.
Amikor tehettem, meglátogattam.
Ő sem felejtett el engem.
Elvesztése ugyan most fájdalmas, de vigasztal, hogy az Örök Hazában ott lesznek hű társaim, Maci, Micike, Papi, Tomi kutyusaim, virágaim, fáim, akiknek életet adott Istenem.
Csaba Testvér mondja:
„Manapság minden, és mindenki azt akarja, hogy vele foglalkozzál, hogy az ő show műsorát bámuld.
De figyelj önmagadra és fedezd fel azt a virágot, melyet beléd rejtett el a teremtő Istenünk!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése