Népszerű bejegyzések

2011. július 23., szombat

Ferencescsaládommal Jászberényben

Jászberényben találkoztam ferences családommal.
Nem túlzás leírnom, hogy családom.
Amikor testileg, lelkileg összeomlottam, először Jézus kinyújtott kezét fogtam meg.
Azután körbepillantottam, hogy közösséget tudjak magam mellett.
Csaba Testvér Csíksomlyóra hívott.
Megismertem alapítványát, a ferences lelkiséget.
Majd Debrecenben megismerkedtem, a helyi világi ferencesekkel.
Már hozzájuk tartozom, Velük élek, velük lélegzem.
Jászberényben, a közel ötszáz éves ferences templom falai között találkozhattam a miskolci régióban élő, tevékenykedő Testvéreimmel.
A rendezvényünket nyitó szentmisén ugyanúgy éreztem Isten jelenlétét, mint Csíksomlyón, a Hármashalom Oltárnál, vagy legutóbb Barkán, a Kármelhegyi Boldogasszony búcsún.
Imádkozom, hogy ez az isteni kegyelem erőt adjon földi zarándokutamon:
Rövid Ima
"Fölséges és dicsőséges Isten, ragyogd be szívem sötétségét, és adj nekem igaz hitet, biztos reményt és tökéletes szeretetet, érzéket és értelmet,
Uram, hogy megtegyem a te szent és igaz parancsodat."

(Assisi Szent Ferenc)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése