Népszerű bejegyzések

2013. február 6., szerda

Jók legyetek

Soha nem feledem el a búcsú szavait, és Angéla XM válaszát: Jónak lenni, minek, nem éri meg. Megdöbbentett ugyan, de továbbléptem. Tudtam, hogy értékeink egymással összeegyeztethetetlenek. Elváltam tőle, mert én egy másfajta életre vágytam. Azután jött egyezkedésünk időszaka. Én, testben, lélekben megtörve igyekeztem nem útjában lenni külön életünknek. Azután megkezdődött kálváriám. Belerángatott gátlástalan üzelmeibe. Színleg vállalta ugyan, hogy törleszti adósságait, de esze ágában nem volt. Sorra kaptam a felszólításokat. Számomra egyedüli megélhetési forrás, csak rokkant járadékom. Ez év januárjában letiltottak belőle 31 ezer forintot. Most, február elején, további 29 ezer forintos letiltásról értesítettek. Összesen tehát, havi 60 ezer forintot fizetek életem végéig, gátlástalansága miatt. Igaz, már korábban megmondta, hogy csak saját maga és fia érdekei számítanak. Végig hallgathatnám hattyúdalomat, de nem teszem. Igaz, minden reggel megkérdem magamtól: Van még erőd 24 órán át harcolni? Minden reggel igennel válaszolok. Nincs bennem bosszúvágy. Én nem szeretnék nem- szeretni. Fiával Angliáig futott, hogy anyagi felelőssége elől elbújjon. Lelkiismerete már régen nincs, arra nem építhetek. Istenfélő emberként távol tartom magam az olyan emberektől, akiknek nincs félnivalójuk! Nyilas Misi édesanyjának kérését ismétlem az embereknek: Légy jó mindhalálig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése