Népszerű bejegyzések

2013. június 20., csütörtök

Egyszerűen szép az élet

Miért bánkódnék, hogy életemben, szinte csak gyermekkoromban adatott meg a nyaralás? Most sem vágyom drága, külföldi luxusutak után. Csak addig nyújtózom, ameddig a takaróm ér. Aranka húgom fél esztendeje költözött Kecskemétre. Azóta készültem, hogy meglátogatom Őket. Manapság hónapokig kell gyűjtögetnem, szerveznem még egy rövid utazást is. Azután, az elmúlt hosszú hétvégén, még a csillagok állása is megfelelő volt. Csodás napokat éltem meg Kecskeméten. Láttam a végtelen pusztát, láttam a város szépségeit. A Barátok Templomában imádkoztam. Végigsétáltam húgom új munkahelyén, az S O S Gyermekfaluban. Bepillanthattam a tanyasi élet verítékcseppes romantikájába. Bográcsban készült kecskepörköltet ettem. Lovagolhattam, hogy tartásomon javítsak. Megerősítést nyert bennem: Egyszerűen szép az élet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése