Népszerű bejegyzések

2012. augusztus 21., kedd

Isten áldd meg a magyart!

Szent István ünnepét, Magyarország születésnapját Debrecen városával együtt ünnepeltem a Nagyerdei Stadionban. A város ünnepi díszbe öltözött. Hét órakor keltem útra, hogy megfelelő helyet találjak. A város útjai feltakarítva, lelocsolva várták a felvonulókat. A Nagyerdőn már szemétben gázolva jutottunk el a bejáratig. Elfoglaltam a helyem a stadionban. A műsorban szavalat, Mária ének hangzott el, majd a Himnusz hangjai csendültek fel. Magam fennhangon énekeltem. Kevés követőre találtam. Mi, magyarok, akik büszkék vagyunk magyarságunkra, csendben maradunk, amikor ki kell nyitnunk szánkat. De felháborodottan szólunk, amikor az órák óta felvonuló menet nem áll meg a szektorunk előtt. Valahogy úgy működik magyarságunk, mint az a hölgy, amikor az autista gyerekek segítésére kitett virágkoszorúnál arrébb ráncigált, amikor fotót akartam készíteni. Nem látod, hogy száz forintot kell fizetni! Isten segítsd a magyart, hogy rátaláljon az igaz értékekre!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése