Népszerű bejegyzések

2012. június 24., vasárnap

Adoratio

Hálaadás. Ezt a címet adtam legutóbbi fényképalbumomnak. Hiszen, amióta rátaláltam Istenem segítő kezére, erről szól az életem. Fáradhatatlanul munkálkodom, hogy viszonozzam végtelen jóságát, szeretetét. Nemrégiben keserű, felháborodott levelet kaptam kecskeméti ferences nővéremtől. Hírül adta, hogy a városban Pokol Klub nyitását tervezik a város fiataljainak. Imára hívott. Csatlakoztam, de továbbléptem ennél. Imáink fontosak, ám nem az egyetlen eszközök a világ jobbításában. Debrecenben sem jobb a helyzet. Fiataljaink számára sem lehet választási alternatíva a pokol. Közösségünkkel elhatároztuk, hogy Kiss Szaléz Baráti Köre néven ferences klubot hívunk életre nem csak ferenceseknek. Mert úgy gondolom, hogy a fullasztó forróság ellen védekezhetem úgy, hogy beleállok egy pocsolyába, de belevethetem magam egy hűs folyó habjaiba. Mi az utóbbit választottuk, hogy jobb legyen a világ!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése