Népszerű bejegyzések

2013. július 25., csütörtök

Egy biztos pont az életemben

Ifjúkoromban, katonai pályára készültem. A főiskolán kiemelt tantárgyként szerepelt a tereptan, térkép ismeret. A földmérők is jól tudják, hogy egy templomtorony remek tájékozódási pont. Agyvérzésem következményeként elveszítettem térlátásomat. A fizikai valóságban gyakran eltévedek. A valóságos világban viszont kerestem magamnak egy szellemi tájékozódási pontot: Hitem az, ami eligazít a legnagyobb zűrzavarban is. Ha választ keresek egy problémára, Jézus tanításait veszem elő. Ha útkeresésben vagyok, nem esem pánikba: Mere menjek? Isten mindig megmutatja a helyes irányt. Nem mindig azonnal, nyitottnak kell lennem jelzéseire, üzeneteire. Rendszeres gyónásaim során lelkiismereti önvizsgálatot tartok, hogy Istennek, önmagamnak is világossá váljanak vétkeim. Egy gondolkodótól hallottam: A Boldogság eléréséhet három „B” betűvel kezdődő fogalom útján kell végigmennem. Ezek: Bűntudat,Bűnbánat, Bűnbocsánat. Ezek életem biztos, csalhatatlan pontjai!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése