Népszerű bejegyzések

2012. november 1., csütörtök

Megkértem Istent

...És Isten azt mondta... ...És Isten azt mondta: Nem Megkértem Istent, hogy vegye el büszkeségemet, de Ő azt mondta: Nem. Azt mondta, hogy büszkeségemet nem Ő veszi el, hanem nekem kell feladnom azt. Kértem Istentől, hogy fogyatékos gyermekem legyen egészséges, de Ő az felelte: Nem. Azt mondta, hogy a lelke egészséges, a teste csak átmenet. Kértem Istent, hogy adjon nekem türelmet, de Ő azt felelte: Nem. Azt mondta, hogy a türelem a megpróbáltatás mellékterméke. Nem kapni, megszerezni kell. Kértem Istentől, hogy adjon nekem boldogságot, de Ő azt felelte: Nem. Azt mondta, csak áldását adhatja - a boldogság rajtam múlik, hogy miként fogadom azt. Kértem Istentől, hogy kíméljen meg a fájdalomtól, de Ő azt felelte: Nem. A szenvedés eltávolít a világ hívságaitól, és közelebb visz Hozzá. Kértem Istentől, hogy adjon lelki fejlődést, de Ő azt felelte: Nem. Azt mondta, hogy a fejlődés az én dolgom, de hajlandó megmetszeni, hogy egészséges és szép legyen a gyümölcs. Kértem Istent, hogy segítsen másokat szeretni úgy, ahogy Ő szeret engem. Erre azt felelte: Látom, már kezded érteni... Kértem erőt... És adott Isten nehézségeket, melyek erőssé tesznek. Kértem bölcsességet... És adott problémákat, hogy megoldjam azokat. Kértem bátorságot... És adott veszélyeket, hogy legyőzzem őket. Kértem, adjon szeretetet... És Isten adott gondterhelt embereket, hogy segítsek rajtuk. Kértem kegyelmeket... És adott Isten lehetőségeket, kapcsolódni a kegyelemhez. Semmit sem kaptam, amit akartam. Megkaptam mindent, amire szükségem volt. És imáim meghallgatásra leltek. ...És Isten azt mondta: Igen Megkérdeztem Istent, könnyebb volna-e velem a dolga, ha nem akarnék mindig mindent én megoldani? És Ő azt felelte: Igen. Azt mondta: átengedni Neki a kezdeményezést a földi dolgokban nem a szabad akaratom feladását jelenti, hanem a mennyei távlatok elfogadását. Megkérdeztem Istent, jobban érteném-e, amit mondani akar, ha többet lennék Vele kettesben, csendben? És Ő azt felelte: Igen. Azt mondta: ami igazán fontos, az mindig csendben születik; gondolat, vers, zene, megharcolt döntések egyaránt. Megkérdeztem Istemt, szeret-e Ő engem a bűneimmel, nyomorúságaimmal együtt? És Ő azt felelte: Igen. Azt mondta: éppen azért szeret, hogy ne a bűneimen, nyomorúságaimon keresztül lássam az életemet, hanem az Ő irgalmán keresztül; így lesz ugyanis erőm harcolni bűneim ellen és megküzdenem nyomorúságaimmal. Megkérdeztem Istent, jöhetek-e Hozzá máskor is ilyen furcsa kérdésekkel? És Ő azt felelte: Igen. Azt mondta: a kérdés már fél gyógyulás, ha Neki teszem fel a kérdéseimet, Tőle remélhetem a válaszokat is. Nem kaptam választ életem összes kérdésére, de választ kaptam minden feltett kérdésemre! A párbeszéd folytatódik... Forrás: Parókia portál

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése