Népszerű bejegyzések

2012. október 29., hétfő

"Lángjánál gyújtsuk meg a magunk mécsesét"

„Lángjánál gyújtsuk meg a magunk mécsesét” Ezzel a mottóval rendezte meg a múlt hétvégén a Ferences Rend 2012 évi találkozóját Máriabesnyőn. A Ferences Világi Rend Debreceni Kapisztrán Szent János Közösségét én képviselhettem. Indulásom előtt voltak aggodalomra okot adó jelek: Álltam Debrecenben buszra várva a megállóban. Lábaim lemerevedtek, érzéketlenné váltak. Hogy induljak így útnak? Kérdeztem magamtól. Nem aggodalmaskodtam. Tudtam, ha Teremtőm akarja, hogy ott legyek, megad minden segítséget. Négy órás utazás után szerencsésen megérkeztem. A természet, még nyárias szépségét mutatta. Megtapasztalhattam, milyen színes, szerteágazó ferences családom. Számtalan élmény kavarog még bennem. Feldolgozása még hosszú ideig eltart. Sok új baráttal gyarapodtam. Ismereteim, szemléletmódom is tovább épült: „Minden napnak megvan a maga problémája. A maival törődj! A holnap megoldja a magáét” Így élem életem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése