Népszerű bejegyzések

2013. május 4., szombat

Apró örömeim

Nem szeretek, nem tudok egy helyben ülni. Ma is a természetbe hívogatott a májusi tavasz. Megnéztem rododendronjaimat, nyílnak- e már? Itt- ott már kipattantak virágai, de teljes pompájukban egy hét múlva láthatjuk. Utam során nem győztem csodálni a Teremtő alkotásait. Sétám végén találkoztam János Barátommal, a hajdúsámsoni koldussal. Hónapok óta nem láttam, féltem, hogy nem élte túl a tél viszontagságait. Betegségéből épp hogy felépült. Belenyúltam erszényembe és maradék pénzemet kezébe halmoztam. Kalkuttai Teréz Anya gondolata jutott eszembe: „Jézust kortársai visszautasították, mert szegénysége ingerelte a gazdagságukat. Vajon szegényeink visszautasítanak -e bennünket, mert bántja a gazdagságunk, vagy jól érzik magukat velünk, mert egyformák vagyunk a szegénységben? „ / Kalkuttai Teréz Anya/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése